Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

....mag naar Macedonie toe. Liedje lagere school 1972-1978

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over liedjesteksten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
heidelberg
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2011 10:12 am    Onderwerp: ....mag naar Macedonie toe. Liedje lagere school 1972-1978 Reageren met citaat

Heb al een hele tijd een liedje in mijn hoofd waarvan ik de tekst niet helemaal kan. Het is een liedje van de lagere school, 1972-1978 . Kan ook van een musical zijn. Er werd bij geklapt.

Wat ik nog weet is dit:

wie die 7 noten kan zingen
1 2 3 4 en nog 3 toe
wie die 7 noten kan zingen
mag naar Macedonie toe

zo gaat dit liedje
mooi melodietje
maar met een vreemde maat
als ik je voortel
kom je er heus wel
voordat de school uitgaat

Ben erg dankbaar voor jullie hulp
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gast

BerichtGeplaatst: Za Dec 31, 2011 8:56 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Greetje en dick en helen, kom mij eensmgauw vertellen, wie kan tot zeven tellen? Tik ke tak tik ke, heb je de maat te pakken? Stamp dan maar met je hakken! Zo gaat dit liedje, mooi melodietje maar met een vreemde maat. Als ik je voortel, kom je er heus wel voordat de school uitgaat

Mies en marie en antje, henkie en piet en jantje, klap maar eens in je handje! Heb je het door louloutje? Anders louloutje moet je stampen maar met je voetje. Tel maar tot zeven, tis wel oneven maar het is gauw geleerd, en met je oren zul je het horen. Als je maar goed probeert.

Tussen door komt jouw refrein, groeten M.
Terug naar boven
heidelberg
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2013 12:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo M. heel hartelijk bedankt, nu ken ik het liedje weer helemaal van buiten ! Weet je toevallig ook wie het geschreven heeft? Ken jij het ook van de lagere school? Of ben je toevallig mijn vroegere zangjuffrouw van de lagere school? Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over liedjesteksten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum