Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

ik ben op zoek naar kinderkoor biebelebons wie kent dit ???

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over liedjesteksten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
appeltje_eitje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:28 am    Onderwerp: ik ben op zoek naar kinderkoor biebelebons wie kent dit ??? Reageren met citaat

hoi ik had vroeger platen van biebelebons zal hier wat liedjes zetten die ik me herrinner !!!

wij gaan weer naar biebelebons...

de buurman van de overkant doet alles andersom ...

wij zijn de dollemina's van de klas ....

in de herfst gaan alle blaadjes van de bomen in de tuin ...

ik kan verder niets herrineren geloof ik ???

ik hoop dat er meer mensen zich dit nog kunnen herrinneren en me kunnen helpen aan de muziek evt.

sandra
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
appeltje_eitje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 10:41 am    Onderwerp: Re: ik ben op zoek naar kinderkoor biebelebons wie kent dit Reageren met citaat

[quote="appeltje_eitje"] wat ik me nog herrinner van de liedjes:

wij gaan weer naar biebelebons dus kom maar gauw .. want er is in biebelebons ook plaats voor jouw .. iedereen hoort erbij .. het is voor jouw en voor mij .. alles hier in biebelebons dat is van ons !!

de buurman van de overkant doet alles andersom ...
wanneer je ergens in een straat die overbuurman ziet die danst of op zijn handen staat schrik dan beslist maar niet dan is er echt niets aan de hand en vraag maar niet waarom en vraag maar niet waarom .. want buurman van de overkant doet alles andersom ..de kranten stopt hij in de was en leest dan in zijn schort .. en in zijn tuin knipt hij het gras en maait zijn bloemen kort .. (hoe het allemaal hoord weet ik niet meer maar dit is tekst die ik nog herrinner)

wij zijn de dollemina's van de klas .... wij willen ook wel eens gelijke rechten .. zeg jongens komen jullie maar eens op .. we kunnen als het moet ook heel goed vechten .. en als de meester zegt wat doen die meisjes dwaas .. de jongens blijven in de klas de meisjes toch de baas .. dan lachen we hem vierkant uit en zggen moet je zien .. de dollemina's uit de klas die tellen wel voor tien !!! we zijn de dollemina's van de klas .. we willen ook wel eens gelijke rechten .. zeg jongens komen jullie maar eens op .. we kunnen als het moet ook heel goed vechten .. en als de juffrouw zegt toe meisjes hou nou op .. een echte dame voetbalt niet die speelt nog met haar pop .. dan ...............en trappen we een rel de dollemina's uit de klas die voetballen juist wel !!! (ook dit is denk ik anders maar geeft een goede indruk wat ik bedoel denk ik)

in de herfst gaan alle blaadjes van de bomen in de tuin ... in de herfst zijn alle blaadjes van de bomen donker bruin .. in de winter zie je buiten als je lekker binnen zit in de winter zie je buiten heel de wereld parel wit .. in de lente wordt dan zachtjes zonder dat je wat moet doen .. in de lente wordt dan zachtjes heel voorzichtig alles groen .. in de zomer zie je zomer bijtjes hier en vlinders daar in de zomer zie je zo maar 7 kleuren door elkaar !!

sandra
Terug naar boven
appeltje_eitje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Zo Aug 13, 2006 11:53 am    Onderwerp: Reageren met citaat

dit liedje hoort er dus ook nog bij

Zonnetje, zonnetje kom toch eens gauw
Kijk eens even door de wolken
Zonnetje, zonnetje kom toch eens gauw,
want we zitten in de kou

Ik wil lekker buiten spelen
Maar dat kan nu niet.
Want het regent pijpestelen,
werkelijk het giet.

want we zitten in de kou

alle bloemen staan te huilen traantjes op elk blad
want ze kunnen nergens schuilen
oh wat zijn ze nat ..

want we zitten in de kou
Terug naar boven
Belinda
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2011 4:17 pm    Onderwerp: biebelebons Reageren met citaat

Dit is een berichtje van heel lang geleden maar ik heb wel de lp met al deze liedjes erop! Misschien krijg je dit mailtje nog!

Gr Belinda
Terug naar boven
appeltje_eitje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 21, 2011 5:06 pm    Onderwerp: Re: biebelebons Reageren met citaat

Belinda schreef:
Dit is een berichtje van heel lang geleden maar ik heb wel de lp met al deze liedjes erop! Misschien krijg je dit mailtje nog!

Gr Belinda

Oh wat leuk dat je de lp nog hebt, zou je de liedjes kunnen sturen ofzo ??? Of de teksten, dat zou ik ook heel leuk vinden.

Gr Sandra
Terug naar boven
RoosjeRoosje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 2:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt oude platen op cd nabestellen (legaal) bij Fonos:

http://www.fonos.nl

Als je daar zoekt op "Bibelebons" vind je verschillende oude platen, bijvoorbeeld "Wij gaan weer naar Bibelobons":
http://www.fonos.nl/winkel/product/margreet-heemskerk-wij-gaan-weer-naar-bibelebons

Let wel op de spelling (Bibelebons). Veel plezier ermee!
Terug naar boven
appeltje_eitje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Di Aug 09, 2011 8:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

RoosjeRoosje schreef:
Je kunt oude platen op cd nabestellen (legaal) bij Fonos:

http://www.fonos.nl

Als je daar zoekt op "Bibelebons" vind je verschillende oude platen, bijvoorbeeld "Wij gaan weer naar Bibelobons":
http://www.fonos.nl/winkel/product/margreet-heemskerk-wij-gaan-weer-naar-bibelebons

Let wel op de spelling (Bibelebons). Veel plezier ermee!

Hoi RoosjeRoosje bedankt voor je tip, ik ben vol goede moed gaan kijken maar helaas staat deze lp er niet bij.. Ik hoop hem toch nog eens een keer te bemachtigen .. zou het leuk vinden om het aan mijn zoontjes te laten horen (die zijn nu 5 jaar en 21 maanden oud, die van 13 jaar en 17 jaar zijn wel wat te oud)
Terug naar boven
Frealy
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2012 12:42 pm    Onderwerp: Bibelebons Reageren met citaat

Hoi, ook weer jaren verder.... Ik heb zelf (ook) een hele geschiedenis met deze plaat. Mijn moeder heeft ooit drie oude kinderplaten voor mij en mijn zus gedigitaliseerd. Waaronder een van Bibelebons (met de liedjes die je noemt!). Toen ik mijn dochter kreeg, meteen weer veel gedraaid. Maar helaas is die zeer gekoesterde cd door mijn ex meegenomen. Ik heb heel internet afgezocht. Mijn moeder ook, want hij staat trouw elk jaar op verlanglijstje. Maar helaas.... Ineens komt mijn zus vandaag met alle liedjes! Ze heeft haar cd teruggevonden, zodat ik ze nu ook weer heb. Ik hoop dat ik er aan denk hier terug te komen om te kijken of je dit bericht nog ziet en ik jou net zo blij kan maken als mijn zus mij heeft gemaakt vandaag. Zo nu verder op zoek naar de teksten van die plaat van Bibelebons!
Terug naar boven
appeltje_eitje
Vast lid

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2012 1:35 pm    Onderwerp: Re: Bibelebons Reageren met citaat

Frealy schreef:
Hoi, ook weer jaren verder.... Ik heb zelf (ook) een hele geschiedenis met deze plaat. Mijn moeder heeft ooit drie oude kinderplaten voor mij en mijn zus gedigitaliseerd. Waaronder een van Bibelebons (met de liedjes die je noemt!). Toen ik mijn dochter kreeg, meteen weer veel gedraaid. Maar helaas is die zeer gekoesterde cd door mijn ex meegenomen. Ik heb heel internet afgezocht. Mijn moeder ook, want hij staat trouw elk jaar op verlanglijstje. Maar helaas.... Ineens komt mijn zus vandaag met alle liedjes! Ze heeft haar cd teruggevonden, zodat ik ze nu ook weer heb. Ik hoop dat ik er aan denk hier terug te komen om te kijken of je dit bericht nog ziet en ik jou net zo blij kan maken als mijn zus mij heeft gemaakt vandaag. Zo nu verder op zoek naar de teksten van die plaat van Bibelebons!

Oh je maakt me jaloers, zou je me willen mailen ???

s.c.stehouwer at quicknet punt nl ???

Mischien kun je mij ook blij maken ???

Sandra
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Vragen over liedjesteksten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum