Liedjesland.com

Liedjesland.com Forumindex
Welkom op het forum van Liedjesland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

zeer handig

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Reacties op Liedjesland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
SjeSja
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2004 11:49 am    Onderwerp: zeer handig Reageren met citaat

Zeer handig om liedjsteksten en melodieŽn die ik allang was vergeten weer op te frissen en omer nieuwe bij te leren.

Alleen vraagt mijn dochtertje zich af waar die eenden gebleven zijn in Alle eendjes...?
Terug naar boven
liedjesland
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2004 1:17 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hallo SjeSja

Het plaatje van de Eendjes werkte niet goed in alle browsers. Binnenkort zal ik een eendjes plaatje toevoegen dat wel in alle browsers werkt.

Groetjes Jeroen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Ludo
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2005 11:27 pm    Onderwerp: Alle eendjes... Reageren met citaat

Sorry Jeroen, ik had dit boodschapje niet gezien en had dus dezelfde vraag...Waar Zijn De Eendjes...
Kan ik op een of andere manier aan het originele plaatje komen? De kleintjes waren er echt dol op.
Terug naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Aug 20, 2006 12:51 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

great Smile Smile
Terug naar boven
Roodkapje
Nieuw lid

BerichtGeplaatst: Ma Dec 11, 2006 2:50 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga nu een cd met een boek maken met Nederlandse kinderliedjes,voor mijn broer en schoonzus die in Istanbul wonen en een kleine verwachten,mijn broer is een Nederlander die met een Turkse is getrouwd en zij willen hun kind in ieder geval ook Nederklandse liedjes gaan leren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Liedjesland.com Forumindex -> Reacties op Liedjesland Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum